View Full Version : danskere
Stagger Lee
02-21-2008, 04:34 AM
er der nogle danskere på den her server?
jeg ved at Star der spillede på et tidspunkt var dansk, men har ikke hørt om eller snakket med andre.
Iwin123
02-21-2008, 06:14 PM
Jep, jeg er dansker ^^ Pm mig ingame hvis du vil mit navn er Hax0r
LightMyFire
02-21-2008, 06:27 PM
el burrito de fajita por favor en hax0r est noob
Iwin123
02-21-2008, 06:39 PM
Thats not danish you fruit cake.. -.-
Antarenthia
02-22-2008, 02:42 AM
Hahaha, indeed ... inte detta heller :P :) men men ... ifrån Norden iaf :D Haha
LightMyFire
02-22-2008, 04:42 AM
El grando spammero your thread-o.
Stagger Lee
02-22-2008, 06:50 AM
jeg er pt uden computer, men er forhåbentligt snart tilbage, min char hedder orfeus derinde. jeg skal nok skrive når jeg kommer online en gang :)
Jeg er her stadig :). Jeg havde bare problemer med mit gfx-card og er nu flyttet i ny lejlighed hvor der ikke er internet, så jeg har ikke haft mulighed for at spille comp de sidste 2 måneder. Håber snart jeg nettet op og kører og så lægger jeg lige et smut forbi.
Hvordan går det ellers? Og hed du ikke bare Stagger før i tiden :)?
Stagger Lee
02-25-2008, 07:03 AM
det går skam ok, har lidt de samme problemer som dig, og de trækker ud.. har brændt min computer sammen (godt råd, lad værd med at sparke til maskinen når den irritere!) og den nye lader vente på sig, skal så nu flytte sammen med kæresten så det tager nok ldit tid oven i :)..
Jo min char hed Stagger før, men af uforklarlige årsager blev jeg træt af ham og lavede en ny, Orfeus (de mere nørdede læsere vil måske se at begge navne er fra Nick Cave sange :).
Jeg troede egentlig du var quittet sammen med Blitz og de fyre?
Hehe, du bliver kørt hårdt nu af damen :). Slut med at game, nu står den på vovse, villa og volvo, held og lykke med det hehe. Hah, svag computer du har! Min kan godt klare at jeg slår den, ihvertfald indtil videre :).
Jeg kender absolut intet til Nick Cave sange, så jeg er lost der heh.
Nej, jeg er aldrig quittet, bare spillet et andet sted. Blitz og dem quittede heller ikke, de blev banned... Hele Continuum smuttede/blev banned jo. Men det gør ikke så meget, jeg synes mange af dem var nogle forkælede, usympatiske og nederen typer. Har siddet på vent med dem mange gange og hørt på dem svine folk og bare opføre sig latterligt.
Stagger var SpS, ikke? Hva' spiller du så nu?
Stagger Lee
02-25-2008, 08:53 AM
jo han var sps, egentlig en meget fed class jeg var bare elendig til at styre ham i pvp. Min nye char er lvl 80 Moonlight Sentinel hvilket går en del bedre :).
ja jeg tænkte det var en svag computer, den var også små gammel, fronten sad tapet fast til siden og den anden side manglede helt samme med toppen. bare lidt nederen at jeg mistede alt min musik :(..
Nick Cave med nummeret Stagger Lee
http://youtube.com/watch?v=lneSAju-Xtc
ja er lidt spændt på om kæresten vil lade mig nørde eller ej, eller må man vel lave en dvp (eller hvad fanden det var han hed ham psykoen fra teon)
Ye, archers er en del nemmere at spille, press target -> press attack :).
Kan du ikke redde din harddisk? Hvis den stadig virker, kan du jo bare sætte den til den nye computer, når du får den, og så overføre det hele.
Hehe ja, jeg spillede med dvp på Teon. Ham skulle man åbenbart ikke tage pis i real life.
Ellers sket noget nyt og spændende på serveren?
Stagger Lee
02-26-2008, 02:55 AM
Jeg kan ikke rigtig få harddiskene til at reagere ordentligt, når jeg tænder maskinen går den igang med at loade windows og så går den i blå skærm og genstarter, jeg kan ikke finde hverken slave eller master i bios. Men det er nu heller ikke fordi den skal repereres for der er ikke plads til en stationær computer hos kæresten (kald mig bare tøffelhelt :)).
Jeg har ikke været online i et stykke tid, men ved at den clan jeg endte i efter Continuum, en eller anden tysk clan hellfighter eller lign, blev vist også banned. Så skal have fudnet mig en ny clan når jeg kommer tilbage.
Jeg kan faktisk godt lide at spille med archer, nok som du siger fordi det er nemt stun-attack-stun eller lign :). Men mest nok fordi jeg på retail altid fortrød at lave en dagger frem for en archer.
Har du nogen anelse om hvornår du er tilbage online?
Hmmm, det med harddisken lyder mystisk... Så nu skal du til at spille på laptop, siden der ikke er plads til en stationær o.O? Ved ikke om man skal kalde dig tøffelhelt, hvis der ikke er plads, er der ikke plads end of story hehe.
Mig og min real life ven har en level 6 clan med alle clan skills, så det kunne være en mulighed. Vi holder clanen kun for venner og bekendte, så vi er kun mig og ham :). Så vi kommer nok ikke til at tage et castle eller raide vildt meget, men sådan blir det :).
Jeg har min main som Ghost Sentinel, men spiller faktisk kun min Adventurer subclass stort set. Elsker at spille dagger.
Jeg håber på at jeg er online igen indenfor en uges tid. Det kommer lidt an på om Perspektiv Bredbånd kan overholde deres aftale, men det tør jeg ikke regne med :(.
Har du egentlig donated gear? Et eller andet siger mig at du havde, men ikke helt sikker.
Stagger Lee
02-26-2008, 04:55 AM
jeg er da frisk på at joine din clan, så vidt jeg husker var du en temmelig dygtig pvp'er. Har i clanhall eller lever i bare med dem man kan få i byen?
Ja jeg har donated, jeg fik plusset mit SoM op men gav det så til min lillebror da jeg ikke havde råd til en føs'dags gave til ham :D.. Senere stoppede så en god kammerat på serveren så jeg fik hans gear hvilket inkluderede den nye s80 bow, så jeg har da den.
Vi har ikke clanhall, men der er heller ingen af os der har spillet de sidste 2 måneder, så ingen grund til at betale for det. Jeg ved ikke helt hvad det ender med, men buffs det skal vi jo ha' og hvis man ikke har dem alle og de bedste taber man bare. Vi havde adgang til SumTingWong's all-in-one buffer, men den blev åbenbart banned med ham :(.
Hehe, spiller din lillebror så stadig på Godz? Hva' SA har sådan en s80 bow?
Jeg har fået helt sikker bekræftning fra internet-udbyderen og mit net kører fra d. 06-03-08, så en uges tid endnu :).
Stagger Lee
02-27-2008, 02:49 AM
Man kunne vel lave en eller anden betalings ordning mellem de 3 medlemmer :), det ville i hvert fald være lækkert med en ch.
Nej han droppede vidst helt l2 så jeg kunne nok godt stjæle det SoM tilbage og alle hans items og penge, han spillede meget som spoiler/crafter så havde åndsvagt mange af begge dele.
Den bue havde focus hvilket var temmelig effectivt :), eneste lidt ærgelige er vel at SR vel nogenlunde er den mest kedelige af archerne da de mest er designet til at stikke af med den runspeed.
Jeg håber på at jeg slipper for at betale husleje i marts da jeg så har en god slat ekstra penge til rådighed så jeg måske kan få købt en decideret "spilbærbar", og komme tilbage online.
Ja, det er jo kun 25$, men stadig penge lige ud af vinduet, så vi kan jo lige snakke om det når jeg får internet igen :). Du kan også hilse på Maelstorm, hvis du ser ham ingame på et tidspunkt, han er det andet member i clanen :).
Ja, skynd dig at rippe hans accountc inden han opdager det :).
SR er da super nice. Især hvis du skal være i vores clan, for der kommer vi jo altid til at pvp i undertal, så vores taktik er altid hit'n'run :). Min Ghost Sentinel er mere tung i røven, men kan da bruges hehe.
Hvor meget + critical chance giver focus på s80? Mere end Drac Bow focus?
Ja, lad os håbe du kan få dig en go spillebærbar og at damen giver dig lov hehe.
Stagger Lee
02-27-2008, 04:44 AM
Synes at kunne huske hans navn, men tror du kommer online før jeg gør så når nok ikke at hilse før jeg gerne vil joine jeres clan.
Ja det kan jeg selvfølgelig godt se er ret smart til den slags kampe, lyder egentlig også fedt nok. Måske jeg skulle se om jeg kunne få lidt mere dex så.
Jeg ved faktisk ikke hvor meget crit den gir i forhold til drac bow da jeg aldrig har haft en drac bow :).
Damen skal nok få lidt problemer med det, hun er allerede over at jeg bruger alt for meget tid på at spille fifa så l2 oven i og hun må begynde at lede efter en elsker, da jeg nok ikke har tid til den slags..
beesorensen
02-27-2008, 11:32 AM
Jepper! Dansk her!
Redneck min kone, er også dansk.. ;)
Hehe, så er vi da et par stykker :).
elzix
02-28-2008, 02:26 PM
Hold da kæft her gik jeg og troede mig og riddler var de eneste :D der kan man jo bare se
//Kaylena
RiddleR7
02-28-2008, 02:40 PM
RiddleR7 er dansker :D skriv til mig hvis skulle have lyst..
Skriv lige ingame nicks :D
Iwin123
02-28-2008, 03:52 PM
Jeg er også danker, ingame nick = Hax0r ^^
LightMyFire
02-28-2008, 04:56 PM
Jeg re ogsa danker, nick = LightMyFire
no parlez vous francais
I gætter aldrig mit ingame nick :). Glæder mig virkelig til at komme online igen, hvilket sker d. 6 marts, så det bliver en glædens dag!
Stagger Lee
02-29-2008, 02:39 AM
jeg er online igen efter køb af ny maskine, char hedder Orfeus
Smukt! Er det så en lækker bærbar du har fået dig eller fik du presset en stationær ind et sted? Og er det kæresten du har på dit sig ;)
beesorensen
02-29-2008, 04:11 AM
Der kan man jo bare se! lmao
Vidste sgu ikke der var så mange danskere på :)
elzix
02-29-2008, 05:03 AM
hehe nej den havde jeg heller ikke lige regnet med, men det er jo kun en god ting :D
Stagger Lee
02-29-2008, 05:04 AM
det blev en rar bærbar med 15 tommer skærm så jeg er tilfreds. er ikke flyttet ind hos kæresten endnu, bliver nok først i slutningen af april.
Gid det var hende, godt nok forstår jeg ikke fransk, men jeg ville nok kunne leve uden kommunikation. Hun har en lidt hypnotiserende bagende
elzix
02-29-2008, 05:18 AM
huh sagde du noget?? :P
Iwin123
02-29-2008, 11:51 AM
StAr dit ingame name siger jo sig selv, tror jeg har set dig et par gange før :D
Hehe, det er ca. 3 måneder siden jeg har været på, men jeg har været på Godz helt siden starten, så du har nok set mig på et eller andet tidspunkt :).
Stagger Lee
03-06-2008, 05:15 AM
nå star, er det idag du kommer online igen?
k1tty
06-24-2008, 02:17 AM
:D ja det er dejligt at se så mange danskere rart
vi er en spille glad familie som har været her små 14 dage
vores 2 sønner spiller osse her så rart at møde jer
missekatten/nastygreen/mrs
Iwin123
06-25-2008, 06:43 PM
Også rart at møde dig, hvis der er noget jeg kan hjælpe med så bare send mig in PM ingame, Mit Ingame nick er Hax0r ;)
Achilleus
07-10-2008, 02:47 PM
Nogle flere danskere er kommet til serveren :)
Ingame navn: Miyoko og Galathea, dog stadig lav lvl :p
Min kæreste's ingame navn er: Adai
Og min svigerfar er osse kommet på serveren, men ved faktisk ikke endnu, hvad hans navn er lol
Og så kender vi K1tty og hendes familie :)
Hyggeligt at møde jer alle :p
Iwin123
07-11-2008, 07:13 AM
Det er godt nok mange danskere der begynder at komme.. wow :o
beesorensen
07-11-2008, 05:35 PM
det er skønt! vi skulle forme vores ege clan og pwn de amerkanere :P:P
Iwin123
07-12-2008, 09:26 AM
Pwner jer alle alligevel laver bare en One man army clan :D:o
Achilleus
07-12-2008, 11:44 AM
Det er godt nok mange danskere der begynder at komme.. wow :o
Gør det noget ??? :p lol
Iwin123
07-12-2008, 09:39 PM
Naah, egentlig ikke, jeg var bare en af de første :(
elzix
07-26-2008, 05:50 PM
det er skønt! vi skulle forme vores ege clan og pwn de amerkanere :P:P
Den er jeg med på :D rart at se at det hele tiden kommer flere og flere danskere :)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.